Start
CockPit
Processen
Community
Uitloggen
Klanten
Vertragingsclaim TUI fly
Vertragingsclaim TUI fly
help_outline
Gegevens melding
Wat vervelend dat uw TUI fly Nederland (OR) vlucht is vertraagd. Onze excuses voor het ongemak. Bij een aankomstvertraging van 3 uur of meer, heeft u in sommige gevallen recht op een vergoeding. U heeft geen recht op vergoeding wanneer de aankomstvertraging (mede) het gevolg is van buitengewone omstandigheden of minder dan 3 uur bedraagt. Vertragingsclaims voor andere luchtvaartmaatschappijen dan TUI fly Nederland, worden niet door ons behandeld. Deze moeten rechtstreeks bij de betreffende maatschappij worden ingediend. Dit geldt ook voor bijvoorbeeld vertragingen met TUI fly België (TB vluchtnummer) of Duitsland (X3 vluchtnummer). Uw claim kan worden ingediend na de einddatum van de reis. Het reserveringsnummer bestaat uit 6, 7 of 12 karakters en ziet er uit als DXYJWL, DJY365, 1234567 of 123000000123.
Achternaam hoofddeelnemer
Reserveringsnummer
Reserveringsnummer (link)
-
-
Gegevens opvragen
Een moment aub.
Reservering niet gevonden
Geachte heer/mevrouw, De ingevoerde combinatie van Achternaam hoofddeelnemer en Reserveringsnummer is niet gevonden. Dit kan verschillende (technische) oorzaken hebben. Het reserveringsnummer bestaat uit 6, 7 of 12 karakters en ziet er uit als DXYJWL, DJY365, 1234567 of 123000000123. Gebruik alleen de achternaam van de hoofddeelnemer, geen voorletters of voornaam. Heeft u geboekt via onze website, Customer Service Center of een TUI reisbureau? Dan vindt u het reserveringsnummer op de reisspecificatie of op uw e-tickets. Heeft u geboekt via een ander reisbureau of andere website? Dan worden de naam van de reisorganisator en het reserveringsnummer meestal vermeld op de boekingsbevestiging. Ook vindt u het reserveringsnummer op uw e-tickets. Wij verzoeken u eventuele typefouten te corrigeren en het nogmaals te proberen. Blijft het probleem zich voordoen, neem dan contact op met ons via telefoonnummer 088-088 58 55. Met vriendelijke groet, TUI fly Nederland
Reservering wel gevonden
Persoonsgegevens
Adres
Huisnummer
Postcode
Woonplaats
Telefoonnummer
E-mail
Woont u buiten de EU en/of maakt u gebruik van een bank buiten de EU?
Ja
Nee
Op welke IBAN/bankrekening (geen creditcard) mag de eventuele vertragingscompensatie worden overgemaakt? Graag hoofdletters gebruiken wanneer u een IBAN invult.
IBAN/Rekeningnummer
BIC EU
-
-
BIC
Naam rekeninghouder
BIC/Swift
Naam bank
Vestigingsplaats bank
Vertraging heenreis of terugreis?
-
-
Aanvullende informatie
Passagier(s)gegevens
Voor hoeveel personen (excl. baby’s 0-1 jaar) gaat u het formulier invullen?
Aantal personen (excl. baby’s 0-1 jaar)
-
-
Vermeld hieronder de voornaam, achternaam en geboortedatum van de passagier(s)
Toelichting personen
Hiermee ga ik akkoord en verklaar ik namens de passagier(s) in de reservering van wie de reserveringsbevestiging is bijgevoegd, gemachtigd te zijn deze vordering in te dienen met betaling ter algehele en finale kwijting.
Dit formulier wordt alleen verwerkt als alle vereiste gegevens volledig en naar waarheid zijn ingevuld.
In ons
privacybeleid
leest u hoe wij zorgvuldig omgaan met uw persoonsgegevens.
Bijlage toevoegen
Annuleren
Naam
Bestand
Annuleren
Naam
Bestand
Toevoegen
Opslaan knop
Verzenden
Hide save button
Laat bestand(en) los om ze te koppelen aan Klantmelding
Het is niet mogelijk om hier bestanden te uploaden