Start
CockPit
Processen
Community
Uitloggen
Klanten
Klachten, suggesties en complimenten
Klachten, suggesties en complimenten
help_outline
Gegevens melding
De melding kan worden ingediend na de einddatum van de reis. Velden die zijn gemarkeerd met een * zijn verplichte velden. Uw reserveringsnummer vindt u rechtsboven op het 1e blad van uw e-tickets onder uw naam. Het reserveringsnummer bestaat uit 6 karakters en ziet er uit als DXYJWL of DJY365. Wanneer uw melding meerdere onderwerpen bevat, mag u dit gerust via één formulier indienen. U kiest als categorie dan voor het belangrijkste onderwerp en de overige zaken kunt u in de toelichting of in de bijlage vermelden.
Achternaam hoofddeelnemer
Reserveringsnummer
Reserveringsnummer (link)
-
-
Gegevens opvragen
Reservering niet gevonden
Geachte heer/mevrouw, De ingevoerde combinatie van Reserveringsnummer en Achternaam hoofddeelnemer is niet gevonden. Dit kan verschillende (technische) oorzaken hebben. De afdeling Klantenservice beantwoordt vragen en reacties na afloop van de reis. Voor vertrek Heeft u nog een reis in het vooruitzicht? Dan vragen wij u contact op te nemen met het reisbureau waar u de reis heeft geboekt. Als u uw reis op TUI.nl heeft geboekt of via ons Customer Services Center, dan kunt u ook telefonisch contact opnemen via telefoonnummer 088-0885885. Onze medewerkers helpen u graag persoonlijk verder. Tijdens de reis Bent u op reis en voldoet iets niet aan uw verwachting? Wat uw vraag of probleem ook is, wij lossen het graag op. Als u tijdens uw vakantie opmerkingen of klachten heeft, vragen wij u altijd contact op te nemen met onze reisleiding ter plaatse. Wacht niet tot u weer thuis bent. Uw host(ess) kan immers meteen een oplossing zoeken terwijl u verder geniet van uw vakantie. De ervaring leert dat we op deze manier veel problemen snel, ter plaatse, kunnen oplossen. Als uw host(ess) niet bereikbaar is, niet voor de gewenste oplossing zorgt of er geen reisleiding op uw bestemming is, neemt u dan contact op met onze organisatie in Nederland. Wij zijn 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar op +31534880050. Na de reis De melding kan worden ingediend na de einddatum van de reis en binnen twee maanden na deze datum. Wanneer aan deze voorwaarden is voldaan, dan verzoeken wij u eventuele typefouten te corrigeren en uw registratie nogmaals te proberen. Het reserveringsnummer bestaat uit 6 karakters en ziet er uit als DXYJWL of DJY365. Blijft het probleem zich voordoen, neem dan contact op met onze afdeling op telefoonnummer 053-4880055. Met vriendelijke groet, Afdeling Klantenservice
resevering wel gevonden
Adres
Huisnummer
Postcode
Woonplaats
Telefoonnummer
E-mail
Waarover gaat de melding?
-
-
Over welk onderwerp meer specifiek?
-
-
Omschrijving van uw melding
Gewenste oplossing
Is er melding gemaakt bij de reisleiding?
-
-
Ja
Nee
Bij wie is er wel melding gemaakt?
-
-
Datum melding
Bijlage toevoegen
Annuleren
Naam
Bestand
Annuleren
Naam
Bestand
Toevoegen
Opslaan knop
Verzenden
Hide save button
Laat bestand(en) los om ze te koppelen aan Klantmelding
Het is niet mogelijk om hier bestanden te uploaden